Klantenservice

Retourneren

Uiteraard is kopen via internet net iets anders dan in de winkel. In de winkel kun je het product zien en vaak ook aanraken. Je ziet de werkelijke kleur en de werkelijke grootte.

Het kan zijn dat een product dat je via onze webshop bestelt, niet naar wens is. Dan heb je de mogelijkheid om deze te ruilen of terug te sturen.

 

14 dagen bedenktermijn

Na ontvangst van je pakket heb je 14 dagen bedenktermijn.

Indien je niet tevreden bent over een product, kun je deze binnen 14 dagen met je pakbon retour naar ons terug sturen.

 

Onder de volgende voorwaarden is het mogelijk jouw aankoop binnen 14 dagen terug te sturen:

  •        Het artikel mag niet gebruikt zijn.
  •        Het artikel mag niet defect zijn.
  •        Het artikel moet in de originele verpakking zitten.
  •        Het artikel mag alleen retour, indien het artikel nog in dezelfde staat is als dat je het kreeg.
  •        Je dient het artikel op eigen kosten terug te sturen.
  •        Je krijgt alleen het bedrag van de artikelen retour, niet de overige kosten zoals verzendkosten.
  •        Indien je het hele pakket terug stuurt heb je ook recht op terug gave van de bezorgkosten.

 

Wanneer je de retour telefonisch bij ons aanmeldt kunnen wij een pakketzegel activeren die je via de track & trace code van je pakket via Postnl kan printen. (Voorwaarde is wel dat het pakket via postnl verstuurd is). De retourkosten worden dan ingehouden van het totale terugave bedrag.

Wanneer je zelf het pakket frankeert let dan op dat het voldoende wordt gefrankeerd. Ongefrankeerde artikelen nemen wij niet in ontvangst en zullen bij jouw retour komen.

 

Geld terug

Zodra het pakket bij ons retour is, boeken wij binnen 5 dagen het bedrag terug.

Mocht jouw retourzending zoek raken bij het bedrijf dat voor jou de zending regelt, dan kun je hier bij ons geen aanspraak op maken.

 

Klik hier voor onze algemene voorwaarden.


ideal visa mastercard paypal bancontact billink overboeking gls postnl